pojkarna som busar

igår så for jag till saga, va typ tänkt att jag skulle till en annan liten pöjk men då hade han inte fixat tills inför idag å storumandagarna så då va jag med saga, vi drog raggen runt stan senare på kvällen så for vi till forsmyran å träffa en person, stog där å rökta med han osv, slutade med att vi skulle göra de vi slått vad om, men jag förlora så nu är jag hans slav i 24 timmar nån dag, kul hehe ne. slutade iallafall med att jag krascha med moppen inte skönt kan jag lova. dock inte mitt fel fast ja kan inte skylla på nån annan heller hihih, för pojken är ändå bäst. sen ringde mamma ba helt random å sa att jag fick va ute hur länge jag ville bara saga va med osv, ändå kung. sovde iallafall hos saga, somnade typ 3 å vaknade 6, trött nej. sen for vi till mig vid 12 kanske, så for vi ut med båten. niiiiiz. mamma å pappa hade lite damp men annars vare väl okej. mamma sa att jag va en gammal alkis, å pappa sa att de hade varit bättre om jag komme hem med huvet under armen å moppen hel. man ba tackaaar! aja nu ska jag å saga iallafall å bowla. hade bäst puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0