so raise your galss if you're wrong in all the right ways

har tråkigt, as always nä okej saga är ju faktiskt social med mig nu så livet blev ju genast lite bättre!!! hon är hos sin mamma i veckan och livet för min del? jo de är väl somvanligt utan saga... heltUNDERBART!! fast....  ska inte dryga längre ska faktiskt berätta något jätte viktigt. ALLA SOM LÄSER DE HÄR SKA FAN I MIG TA UPP TELEFON JÄVELN Å RINGA Å RÖSTA PÅ ROBIN STJERNBERG NU!!!!!! för nu äre såhär att den som inte röstar på han kommer jag hugga huvet av, bokstavligen. nä skämt å sido, jag kommer bara tända eld på er o låta er plågas eftersom att om inte robin går vidare kommer inte jag bli nå glad. och då ska ingen annan heller få vara glad!!!!!!!!!!!! nä MEN SERIÖST RING BARA!!! jag har lite damp as you may have known. men ska sätta punkt här. PUNKT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0