And even when your hope is gone Move along, move along just to make it through

fick med mig 4 tröjor/toppar hem från stan idag, en riktigt snygg jacka och ett par skor, thanks mami. sitter och slöar har provat min nyårsklänning, skorna jag ska ha till och funderat över vad jag ska göra med håret? min syrra drog till fredrika vd 4 idag så hon kommer inte kunna hjälpa mig fixa de iallafall, it sucks. har panik men mamma är ju ganska haj på de där med frisyrer osv så hon lär få fixa håret. klänningen är iallafall kärlek, ännu ett stort tack till min gulliga mamma som köpte den åt mig, var väl inte de ekonomiskaste köpet jag gjort men, tur att man har en snäll mamma då. har sett 1 hel säsong av oth, ska fortsätta på säsong 3 och 4 nu. hade bäst puss


Det är precis som jag drömt, som om det inte alls var någon dröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0