All my windows, still are broken but I'm standing on my feet

seg dag, vill bara att de ska vara lördag nu. kvällen kommer bli ganska lugn, ska börja plocka fram allt jag ska ha tills imorgon eftersom att jag måste vara klar vid 13.00 för då kommer gunnel och tage, alltså min faster och hennes man, är de farbor då eller? kan inte sånt där med namn på alla släktings grejjer men whatever, har smörjt mina ridstövlar, eller båda paren faktiskt. så nu är mamma och hyr en film och köper chips/godis tills ikväll och pappa for just på jobbet så, jag är själv hemma med min galning till hund som just gick lös i min säng, hon rev ner täcket och sprang iväg med min kudde. thanks hunden! hade bäst puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0