svar på frågestunden

  ronja om frågestund:
har du fått något påskägg?
hur ska din pojkvän vara?
hur många kontakter har du på mobilen? mer tjejer eller killar?
när kommer du till umeå igen?
bry dig inte om alla dumma komentarer du får, dom är idioter.loveyahhh!:)

sv: ja de har jag, ett stort hoho :]
hm, svår fråga, men typ snäll, å han ska bry sig om mig osv.
asså ronja.. jag orkar inte räkna. men över 200 och de är mer killar än girls :)
kommer på måndag eftersom att vi har helgjour så kan jag inte komma ihelgen :]

22 April, 16:30  
  J U L I A O F S W E D E N om frågestund:
Kan inte du börja videoblogga, skulle vara skit kul ! :)
Vem är din bästa, vän ?
Favorit ämne i skolan ? ;)
Cola/Fanta ?
Godis/Chips ?
Har du nå kille ? ;)
kram !
btw, bry dig inte om dumma kommentarer folk kommenterar så för att dom vill vara som du. Så det är bara att skita i det ! :)

sv: haha men kommer aldrig på vad jag ska säga, men kan kanske göra en video för skojjs skull?:)
bästavän.. hm de måste nog vara Ronja Nilsson & Saga Frohm.
har inge favoritämne i skolan. hatar alla ämnen. haha, men om jag måste välja så blir det musiken!:)
cola
godis
nej jag her ingen kille:)


22 April, 15:57  
  inte jag*stålläpp* ;o;o om frågestund:
varför är vissa helt dum i huve?
fattarom inte att du är bättre än dom,
och att det inte hjälper att kommentera omogna kommentarer, och anonyma desutom,
dom blir inte direkt som du för det?
HAHAHA, dom kommer aldrig kunna bli som du för dom har inget liv!!!!!!!!!!! :]:]:]
puss bebis.

sv: jadu, endel är så. haha klart jag är bättre än dom, och vi är bäst tillsammans bebis.
och dom kommer aldrig bli som mig, för om dom lyckas med de dö ja ju.. 
loveu sis.

21 April, 14:52  
  JENNIFER JENKO WASSERMANN  ([email protected]) om frågestund:
Kan du göra en hårfix video och smink video? :)

sv: kan göra en hårfix video senare då jag orkar. kanske i helgen eller nått:)
21 April, 10:08  
  Anonym om frågestund:
vad vill du bli när du blir stor? :)

sv:jag har ingen aning faktiskt. men jag vill ju satsa på ridningen så kommer väl gå ridgym. om jag inte har tröttnat på hästar då förståss

21 April, 09:43  
  Anonym om frågestund:
Här kommer lite frågor:

Röker du?

Viken storlek har du på din bh??

Har du haft sex?


sv: haha omogna frågor men kan väl svara ändå.
nej int nu.
de fåru ta reda på själv:)
jaoo  

20 April, 23:38  
  j om frågestund:
om de är någon som är falsk och skabbig är det den som inte vågar stå för all skit han/hon skriver. mikaela du vet att den som lägger sig i någon annas liv, har inget eget.
du är finast i världen gumman, glöm inte de.

sv: jag älskar dig julia! du är finaste!

20 April, 22:55  
  l om frågestund:
hahaha vissa verkar vara så sjukt avundsjuka på dig mikaela. jag hoppas du inte tar åt dig av det dom säger, folk snackar skit om sådana som dom!

sv: kommer inte ta åt mig av de dom skriver:)

20 April, 16:40  
  J U L I A O F S W E D E N om frågestund:
Om du fick byta liv med nån vem skulle det då vara o varför ? :)
Om du fick, fara utomlands med en av dina vänner vem, av dom skulle du ta med dig och vart skulle du helst vilja åka ?
hur mycket väger du ?
kram ! ;dd

sv: skulle nog vara en kändis. typ miley cyrus eller nån :)
jag skulle ta med mig saga, och vi skulle nog dra till thailand eller turkiet:)
hhah oj, lite personligt. men jag väger 39 kg

19 April, 23:29  
  inte jag*stålläpp* om frågestund:
har du damp?:D:D:D:D

sv: jadu saga frohm de vetu väl att jag har? :D:D:D:D
dock inte lika mke damp som dig... :]

19 April, 23:20  
  Gräsanden Blome  ([email protected]) om frågestund:
Du har inga bröst .. fundera på piller ? ^^

sv: jomen tjena. å du har sett dom eller? nje :)

19 April, 20:22  
  Anonym om frågestund:
Hur länge ha du ridit?
Hur många hästar ha du haft?

sv: jag har ridit i 9 år, altså sen jag va 6 :)
jag har haft 2 hästar. Lilla Li och Ridgehill Dudley.
hade dock en foderponny som jag hade 4 ggr i veckan som hette silver.
hon va världens finaste ställde upp på allt. dock tog dom bort hon 2008 pga cancer
.

19 April, 19:31  
  JAG ÄR ANONYM OCH OMOGEN!!!!! om frågestund:
varför redigerar du dina bilder så mycket? man känner inte igen dig i verkligheten o på bild.

varför ljuger du för alla?

tycker du att det är coolt att dricka och röka?

är munbloss gott?

VARFÖR ÄR DU FALSK OCH SKABBIG? oj, tieeeep kappslåck

kommer inte på nåt mer nu..:)

sv: jag redigerar dom inte nå mke, men eftersom att du tror de kan jag ju sluta redigera dom om du vill?
jag ljuger inte för nån. de är dock du som ljuger för alla och du vågar inte stå för de du sagt/säger om mig eftersom att du skyller på andra.
testa själv så får du veta? :)
skabbig. svårt att svara på jag föddes väl såhär i guess? och falsk. de är jag inte de är du som äre:)

19 April, 19:00  
  Anonym om frågestund:
hur lång är du?:)
ooooch... hur fin anser du själv att du är på en skala från 1-10? :)

sv: jag är 160.7 cm :)
asså. jag tycker egentligen inte att jag är fin alls, så de är svårt att svara på.
men jag antar väl att jag är nånstans mittimellan ful&fin ?:)

19 April, 18:45  
  en smygis mitt emot:] om frågestund:
vad tycker du igentligen om snoppar mikaela?:)

sv: ronjaronjaronja... de vetu väl?
jag älskar dom! :]


hoppas att ni blev nöjda med svaran. hade bra puss/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-24 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0